it's really are happening!

Allt är inte klart än, bara lite papper som ska skrivas på...
sen..sen.... sen har jag & älsklingen köpt en bostadsrätt tillsammans!!
Jag säger ju att tiden går JÄTTEFORT!

Men
överlycklig är jag!!! :-) Det känns fortfarande overkligt..
Jag & min pojkvän ska verkligen flytta ihop nu, vi ska bli sambos.
Känn själva på begreppet, sambos.....

Vi flyttar till Nynäshamn till en 2:a på 55kvm, och inflyttningsdatum?
Det ska diskuteras, men 1 juni sägs det... Det är mindre än en månad.
 

Jag kan inte ens beskriva med ord hur glad jag är, jag vill bara skrika ut det!!
It feels 2 good 2 be true.. för jag har världens mest underbaraste pojkvän,
& det här är bara en början av vårt nystartade liv, & om ca 3 månader,
ja.. då firar vi vår 3-års dag tillsammans!
Tiden går så fort när man har roligt.. vi har upplevt så mycket genom åren,
& det känns fortfarande som att vi är helt nykära, han är mitt allt!




ÅH, jag är så lycklig!!

kram, S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0