Sälen nästa

Åh! snart går äntligen min buss till Sälen!
Måste bara ta mig fram till cityterminalen först..
Mår inte så bra idag heller, blev sjuk igår kväll..
Det slog till väldigt fort! äter ipren, Kan jang, tar nozoil yaddayadda...

Kommer nog sova hela vägen upp, 6 timmar och 35 minuter...
Ska plugga också förstås innan jag somnar =)





MOT SÄLEN!! Wiwii, här ska de åkas skidor, spelar ingen roll om jag är sjuk eller inte :D
Ska bli skönt att träffa familje, linus och alla!! superdötrist att bo själv.

Det är min familj & Älsklingens familj som är där uppe, nu väntar de bara på mig!
Beräknas vara framme vid 20 ikväll.. hoppas jag INTE blir kissnödig på bussen
Kram, S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0