på söndag på söndag

Då blir jag 20 år! herregud.. känns som jag precis fyllt 18 bara?
Men det var tydligen 2 år sen... tiden går alldeles för fort!

Jag kan knappt förstå att jag & min prins är inne på vårat 3:e år tillsammans,
i sommar firar vi 3 år, 5 augusti. supermysigt!

Hursomhelst så är jag, som säkert många andra - dålig på att önska sig saker.
Det här är nog första gången jag önskar mig lite saker:-)

Lasse Åberg Kaffemuggar (flytta-hemifrån-stuff)



Gummistövlar (Viking el. Hunters) Dock är det galet att sådana kostar upp mot tusenlappen..



VIT Haglöfs ryggsäck (till skolan, min nacke/axel mår superdåligt)



Sen gärna presentkort på IKEA :) Så jag & älskling kan köpa de sista sen när vi tillslut kommer flytta!! :-) Lite gardiner och sådär, vi har ju som sagt det mesta.. gardiner också.. hm.. någon lampa kanske då.
Eller en superstor garderob till mig - där har vi det!


Kramar, Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0