Ny dag

Oj oj oj, nu tickade klockan på allt bra! Det märks i mina ögon...

Imorgon, eller ja, med andra ord - IDAG, ska jag & syrran åka och tvätta våra bilar på pappsens jobb, efteråt blir det att göra en rolig sak! Ni får se det sen :) Om jag hinner bli klar d.v.s..
Sen har jag tid hos optikern, jag hatar dålig syn, å aldrig i livet att jag opererar mina ögon och får men för livet.

Och i slutet av dagen kommer äntligen min efterlängtade prins!
Känns så himla tomt efter att ha sovit med varandra hela tiden, och så ses man inte på nå dagar.
Ska nog se Luftslottet som sprängdes, skulle sett den i fjällen men nej nej :/

åhhh, jag måste sova nu.. orkar inte hålla uppe ögonen många sekundrar till.

SOV GOTT! /S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0