ny dag nya tag

Så får det bli.. blir man såhär trött när man fyller 20? *puh*
Eller var det kanske att jag sprang och lekte med två vilda ungar hela lördag kvällen?
Kul var det iaf :-) Man får det aldrig tråkigt iaf, utan det är - fullt ös medvetslös.
Ja.. jag menar, tills man inte orkar ta ett steg längre, träningsvärk i armarna liksom, hur går det till?

Skippade föreläsningen igår, stressen tog över min kropp...
Blev klar med de skriftliga som jag ska ta med mig till skolan idag iaf, inte blev det så bra som jag hoppats på, men som tur är betygsätts icke detta..


Jag ska självklart ta lite bilder på mina presenter och framförallt alla vackra blommor jag fick utav allihopa - BARA ROSA BLOMMOR.
Jag tror min familj/släkt/vänner känner mig ganska bra va?

Jag har på mig en tröja från H&M's Garden Collection idag, som jag fick av Marija i present, tur att jag inte hann köpa den själv vilket jag övervägt att göra!

Bilder kommer troligtvis imorgon :-) Slutar skolan 16 idag & dåska nog syrran får ta och göra mina naglar idag faktiskt, hoppas de håller med tanke på vad jag kommer få jobba arslet av mig i kassan den här veckan!


Ha en bra dag allesammans, solen skiner!
KRAM, Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0