Mysiga fredag

Imorgon bitti ska jag rusa till centrum & se om den vita fina sommarklänningen finns kvar i min storlek, jag måste måste måste ha den, om den är lika fin IRL såklart.



Hade helst velat ha den blåa, men den fanns tydligen inte..
Och sen åker jag till stan till skolan, känns lite jobbigt för jag inte känner att jag har tänkt riktigt rätt, även fast jag har suttit och skrivit nästan en hel A4, + vet inte hur länge jag ska prata.. humph...


SEN händer de lite roligare saker :-) 16:00 slutar skolan, då beger jag mig hemåt, snyggar till mig lite kanske kanske kanske.. oftast blir det en svart klänning liksom, Varför?
Så ska jag, älsklingen åka in & äta middag på restaurang och få i oss lite alkohol till min ära med M'n'M (=Madelen & Mattias) Det ska bli mycket trevligt!

Jag är inte riktigt någon partypingla som går på krogen, tråkigt eller inte?
Jag trivs inte med att umgås med 2 drunk people eller dricka så mycket alkohol själv,
så för mig är det nog inte riktigt så kul. Jag har nog blivit en liten för vuxen tonåring som kärat ner sig i sin pojkvän väldigt väldigt mycket & trivs bäst i hans sällskap & gärna nå bekanta :-)


Dags att boka bord nu kanske,
Varma kramar, S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0