morgonpigg

Jag har fått in min vana redan att vakna 7 på morgonen, om nu inte tidigare till & med.
Syrran skicka sms kl 7 imorse och jag vakna av de, låg redan i sängen och skruva på mig..
Tagit de lugnt imorse & tänkte torka mitt hår och locka de lite,
sen hoppas jag att vi åker och tvättar våra bilar så vi får de överstökat =)

Inte de roligaste direk, men bilen behöver underhåll :)
stod i mitt horoskop att jag kan vinna på lotto..
jag tror jag är så lättlurad att jag kommer spela.
DET ÄR JU 25 MILJONER ATT VINNA! eller visst vare så? ;p




Jag så stjärnor me de där skidglasögonen!
Så jag fick byta till mina egna sen, dyra glasögonen är inte alltid de bästa helt enkelt..


Ha en toppendag allesammans. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0