Mora Träsk

Haha, jag sitter verkligen och asgarvar för mig själv!!!
Tänkte komma på nå roligt att göra med barnen imorgon,
och då kom jag på något jag älskade förut....

GÅ PÅ TIGERJAKT MED MORA TRÄSK!!!

Det måste ju dom bara gilla!!
"Vi kommer till ett träd, vi kan inte gå runt de, de e mycket konstigt, vi måste klättra upp i det, vi ser oss runt omkring, vi kan inte se nånting, vi måste klättra ner igen" haha.. jag döööör av garv alltså.

eller så tänkte jag "Farfars kalsonger" haha, när man frågar t.ex. "vad har du på huvudet?" el. "vad har du på dig?" och man måste alltid svara farfars kalsonger, det var SÅ roligt & pinsamt när man va liten.
Och omöjligt att inte skratta...




ååh, nu ska jag plugga lite, sen blir det DH & nya serien efter, cougar town kanske den hette?

KRAM ALLA! /Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0