i en egen liten bubbla

Jag är i min egna lilla värld just nu, jag är riktigt riktigt lycklig just nu men ändå så himla stressad!
Den här nya kursen i skolan känns jättetuff, mycket att läsa & en ny klass,
inte de lättaste att komma in i en ny klass faktiskt, trivdes så bra i den gamla... :/
Bara bita i de sura äpplet och plugga :)

Jag hoppas, hoppas och återigen verkligen hoppas jag & älskling hittar vårt drömboende snart,
inte för att jag har något emot att bo hemma :-)
Men att få bo själva, det skulle kännas SÅ bra.. få se om man pallar trycket.
Annars får man väl bo hemma i 3 år till, tills jag studerat färdigt :-)

Maddelutt tittade förbi en stund idag också, lite skönt att få sällskap,
dock ska jag sitta & läsa hela kvällen nu så jag har något att komma med imorgon i skolan,
logiskt va?



jag å maddelutten på nyår, få se om vi gör nå roligt på fredag =)
Jag blir ju 20 på söndag, så får fira de lite i helgen ist...

Kramkram, S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0