HÅR

Ååååh vad jag älskar mitt hår!!!!!!
Jag har köpt löshår & sytt det och alltihopa nu, känns superkonstigt att ha på sig det!
Inte van vid det, huvudet känns lite tyngre liksom, men jag tycker de ser väldigt fint & äkta ut..
smälter in liksom, kmr ser bättre ut när jag ska klippa & färga mig snart också :)
Vad tycker ni?

Ingen märkte att jag hade gjort någonting, det tog ett tag för mamma,
hon såg bara mina nya kläder jag hade köpt, men saken är den att jag inte vill ha sådär långt och fult så det ser helt oäkta ut som alla fjortisar.. utan naturligt fint, längre hår..




EN SUPERNÖJD SANDRA!

Kramar :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Skit fint!! :D haha jag är inte chockad att du har koll på det sandra ;p

2010-03-22 @ 08:04:37
URL: http://grandan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0