Godmorgon!

Idag var det en sådan där dag då jag vaknade innan väckarklockan ringt – igen.

Jag förstår inte hur jag kan vara så morgonpigg, antagligen är det för att våren börjar komma igång med en väldans fart, ljuset sipprar in i rummet…
Underbart att vakna med solljuset i ansiktet tycker jag :-)

 Vet inte riktigt hur jag ska göra med mitt hår, jag klippte till min snedlugg nu imorse eftersom den är alldeles för lång & saken är den att jag inte vet vad jag ska ha för frisyr längre?

Långt hår – det är mitt krav, men jag vet inte om jag ska testa hel-lugg kanske?
Tycker det ser väldigt barnsligt ut mestadels, & jag vill nog färga mitt hår också,
Funderar dock på att göra det hos frisören den här gången – men jag vill vara superblond.
Det är så fint och då känns de verkligen att de börjar bli sommar – när håret bleks.

 

Eller ska jag permanenta håret trots allt? Tänkte göra det om ett år igen, det slits ju så förfärligt mycket, men jag älskar att ha lockigt hår, man är snygg i håret HELA tiden då.

Dags att sätta på sig ansiktet nudå (sminket)
Trevlig fredag allesammans! kram, S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0