can't breath

Jag är så stressad att mitt hjärta håller på att åka ur mig!
Ogillar den här kursen något otroligt mycket, förstår inte vad den ska ge mig,
+ att just nu förstår jag knappt någonting.

Mår så dåligt just nu att jag sket i föreläsningen idag, det hinns inte med....
Läst sedan kl 7 imorse, försöker sitta & skriva ihop något bra nu - går pissdåligt..
Läst om 10 gånger nu säkert och min hjärna hänger inte med längre..


Igår var det iallafall en superbra dag, hela helgen har varit jättebra :-)
Man pluggar inte när man fyller 20 men de får man ta skit för idag, aj aj aj!
Väcktes av mamma & pappa som kom in och sjöng för mig,
fick fina presenter av dom, sedan kom även släkten, det bjöds på tacos..
Å ja fick otroligt fina 20-års presenter utav allihopa - vilken superfin släkt man har!



har tyvärr inte mycket tid till att skriva om allting just nu ;/
tack till alla som grattat mig & för ert mysiga sällskap!

KRAM, Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0