Ansiktet på..

Done - ansiktet på.

Det var länge sen jag körde en dagens outfit, jag tänkte mest visa upp min snedlugg nu men..
Jag har på mig en jättefin tunika med en underbar färg på Gina Tricot :-)



Ser ni? Inte så värst blond på vintern - vilket jag avskyr.
+ att helst vill jag inte färga håret med tanke på att håret slits.
Många frisörer borde hålla snattran om deras åsikter om blondiner:
"Sluta färga det, de slits och kolla här... blablabla"...
Och har man varit utomlands och badat i saltvatten gnäller de ännu mer.

Man går ju till frisören för att klippa bort de slitna toppar man fått,
utan våra slitna toppar hade de inte haft nå jobb - så gnäll inte ni frisörer där ute som har dessa åsikter!



Dags att packa väskan & kolla efter klänningen ¨på H&M nu,
KRAM. S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0