tiden går så fort så fort..

Jag gick upp kl 7 imorse, och fy det kändes verkligen!
trött som bara den, och det kändes som alla bilar på älsklingens område hade kört fast.
Inte en jäkla plog bil hade varit där..
Undrade var min sötnos hade tagit vägen, han skulle ut och ta bort snön från sin bil,
för att sedan köra mig till tåget innan han fortsatte till sitt jobb..
Då står han & grannen där och försöker dra ut grannens bil med rep ?

Det gick inte som lyckat.. SÅ MYCKET SNÖ!

Nu ska jag iaf plugga lite, ska läsa igenom en massa sidor,
sen svara på lite instuderingsfrågor,
sen är väl kl 4 och då ska jag börja jobba..

Tänkte bara göra er lite avundsjuka och se vad jag ska göra nästa helg..
aaah, skönt..

Aroma Exfoliation - kroppspeeling

En avstressande, väldoftande peelingbehandling som gör huden riktigt mjuk, len och lysterfylld. Med specialpeelingen Exfoliation Fruit Seeds (revitaliserande, mjukgörande peeling med fruktpulver, kryddor, växtessenser och växtoljor) och ryggmassage, följt av en underbar kroppscreme.


Kram, Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0