Sweet friday

Härligt med fredag :)

Idag blev det städa hemma, och lite shopping. Visar troligtvis min shopping imorgon. Nya skor och lite kläder, super bra. Nej det blev lite kläder tills imorgon då jag och mitt hjärta firar ett år med varandra. Vi ska på middag och bio så lite fin vill jag vara & sexig som Sandra säger att jag måste vara haha :)

Nu har jag tagit en skön dusch och ska snart börja fixa mig. Ska iväg till pojken lite, känns som om det var längesedan vi var med varandra :(
Blir nog film och laga mat, låter super :)

Vad ska ni göra denna härliga fredag? Festa, bio, vänner eller sitta hemma framför tv:n ?


helst av allt skulle jag vilja ha vår nu, men vi får vänta ett tag till tråkigt nog .. :/

/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0