sova är bland det skönaste..

Jag & älsklingen sov till 11 idag, åh så skönt det var!!
Skönt att ha en ledig dag mitt i veckan och hitta på något..
Mamma och Pappa skulle till Sickla köpkvarter, så vi följde med,
köpte en kort sidénkavaj bara, handlat massor av kläder och saker på rean!
Det är så värt de, och jag längtar tills H&M katalogen dimper ner i brevlådan,
då ska jag faktiskt beställa lite saker! (som jag faktiskt aldrig gör)

Efteråt åkte vi hem & laga mat, så kom svärföräldrarna på middag,
det blev lasagne och fika, så de har nyss åkt iväg hemåt till sig.

Ser inte fram emot att jobba flera dagar i sträck nu, men de ska bli skönt att ha det avklarat, jobbar varje helg i 6 veckor nu liksom. nästan som att man ska klaga om de?
Vill ju faktiskt få min julklapp (SPA-WEEKEND på Clarion) någon helg också,
helst på vår 2,5 års dag! antagligen får det bli helgen efter, men det är också bra :)



Världens bästa Farmor med hennes supersöta hund Simon! :)


ska nog lägga mig i sängen, är jättetrött!
Trevlig kväll på er, KRAM SANDRA

Kommentarer
Postat av: Lina

vilken söt liten vovve ;*

2010-01-06 @ 21:11:04
URL: http://millblomskan.blogg.se/
Postat av: Your Dream Closet

ja guud jag är helt tokiug i skor, fick jag bestämma skulle nog hela bloggen handla om det. haha nerå ;) Åh vilkens öt liten vovve !!

2010-01-06 @ 21:13:17
URL: http://yourdreamcloset.blogg.se/
Postat av: Millie-B

Sv: Ja, det är verkligen jättesynd! Däremot finns många avsnitt på youtube, och det är ju bra att man kan kolla där man saknar det som mest :D



Hoppas du har haft en bra dag!

2010-01-06 @ 21:46:43
URL: http://millieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0