lite mycket i bollen just nu

Too much information, my head is spinning round and roooound...

Jag säger bara en sak - börja inte på universitet om du ogillar läsning!

Det är så himla mycket jag ska läsa, 1000 sidor uppskattningsvis.
När jag gick in och kikade på litteraturen blev jag alldeles paff.
Det är mycket att läsa, så det är bara börja att sätta igång!

Träffade min "gruppledare" ídag, hon är som vår mentor.
Efter att ha gjort det känns det faktiskt mycket bättre och inte lika svårt längre,
eftersom man fick det bra förklarat, är lite nevös för arbetet, men det ska gå bra!

Vi delades även in i våra studentgrupper idag, jag hamna med 4 stycken och det känns som en bra grupp med blandade åldrar! kul kul... men nu ska jag faktiskt börja läsa!

KRAM, Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0