Lediga Lördag!

Igår kom Linus hem till mig efter mitt jobb :)
Såg Let's dance med mamma & pappa, sen somna vi typ på en gång..
jag som var trött efter att ha pluggat & jobbat,
linus för att ha fått basta och haft skoj med sitt jobb??

Läste iaf mitt horoskop igår!
Haha, och det lät ju typiskt mig liksom..
Ni andra vädurar kanske också känner igen er?

Pengar:
"Att trilla över sköna nyheter till garderoben är något som får dig att gå i gång, på gott & ont"

Det stämde väldigt bra överens med mig,
så fort mitt studiestöd kom sprang jag till centrum & köpte mig kläder..
Ett par jeans, en supersöt tunika,
och alldeles nyss en randig blå/vit skjorta...ååå vad jag älskar kläder!!



Den här köpte jag idag från H&M, 149:- superbra!

Idag blir det plankstek & sen ska jag å älskling på Snabba Cash i Sickla!

Kram, Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0