läs läs läs skriv skriv skriv

Det var typ de dem sa på välkomnstdagen idag..
och det stämmer väldigt bra!

Stojade runt och utforskade universitetet lite idag, så att man hittar!
Jag tror vi mest va på godisskålarna...

Jag ska nog sätta på kaffebryggaren nu, bli lite pigg & sedan läsa lite.
Det är så mycket att läsa! 2:a seminariet på fredag,
imorgon ska jag bara vara hemma och läsa och skriva..
och dessutom reflektera lite över alltihopa!

Jobbar helg sen, fredag & söndag..
har bara gått i skolan tre dagar och det känns redan lite halv-stressigt,
kursen är väldigt intensiv!



bild på mig & älskling, när vi bara varit tillsammans några månader tror jag..
lagom trött sådär :) ungefär som jag är nu!

kaffet ropar.... kram S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0