idag ska jag kapa av håret

Blir alltid lika nojig när jag ska klippa mig,
jag försöker spara till långt, men  de går åt pip svängen varje gång!
När jag väl börjat få ytterst lite långt hår, då kapas det av... för det blivit slitet.
Jag som vill ha långt hår så jag kan permanenta det fint....igen.

Igår var jag ute på en lååång promenad med Marie,
vi babbla på om strunt och killar som vanligt, skönt att gå me någon..
För jag vägrar gå i skogen ensam! och de tar bara ca 30 min runt Ösmo om man inte går i skogen.. vilket betyder att man måste gå TVÅ tråkiga varv för att ha fått ut något av powerwalken..
Hursomhelst så hittade vi typ vargpäls eller något, iaf så inbillade Marie mig de så jag blev superrädd och ville springa resten av vägen genom skogen...

Får se om ni får se någon bild på mig efter jag klippt mig..
är som sagt väldigt nojig...


skriver sen! kram S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0