en hel dag har gått...

Nu har nästan hela dagen gått! och jag har inte pluggat färdigt..
Just nu känns det som att 24 timmar är för lite på ett dygn..

Tog det iofs lite lugnt på morgonen, sov lite & såg på TV.
Men jag är nog strax klar, men sen vill jag bara läsa igenom allt fort igen,
och börja reflektera lite över alltihopa, få lite egna åsikter om det hela!

Känns som man blandar ihop mycket, för det är så mycket olika texter.

Imorgon är det iaf skola 09:00-12:00, sedan ska jag nog sitta med mitt SA,
och jobba lite till, sen kl 4 börjar jag jobba!
Länge sen jag jobbade känns det som, känns mycket roligare att plugga än att sitta i kassan hela dagarna, jag vill inte jobba där för resten av mitt liv, har typ redan arbetsskada liksom :/
Men som extrajobb är det helt kanon :)

Haha, tänkte visa er HUR jag gick när jag inte hittade skolan,
började ju med att jag gick mot helt fel håll!! (de va där det sprack)



Gick alltså av vid västbroplan, ochska till de där runda huset,
men jag går mot helt fel håll, och runt alltihopa, försöker på nytt,
KOMMER på rålambsvägen men bestämmer mig för att gå åt nå annat håll?
och ja, jag kom fram till sist - i tid!

tur att jag åkte långt innan & att syrran hjälpte.
jaja, man kan skratta åt de nu i efterhand iaf :)
stod bara att man bara skulle behöva gå 250 m..
men de visa sig vara 800 m faktiskt.. hade väl kollat lite fel...wops!

Nu e kaffet slut och det är dags att plugga vidare :)
Kram, S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0