äntligen ledig

ÅH VAD SKÖNT ATT VARA LEDIG!!
Behövde verkligen det, sov till halv 11, tills min kissemiss kom och mjaua mig det högsta han kan rakt i örat flera gånger tills jag gick upp... så han  lyckades iallafall.

Hade tänkt träna idag också, men klockan tickade på så fort...
så ska duscha nu istället, vänta tills mamma kommer hem & umgås lite med henne
innan jag tar bilen till älsklingen...

OCH VET NI!

6 Februari
ska vi fira 2,5 år tillsammans på Clarion Hotel, (min julklapp)
egentligen är vår dag den 5:e.. men vi vill sova över lördag till söndag istället.
Men det känns verkligen så mysigt och roligt att göra något den dagen..
Jag är så lycklig!

+ på  måndag (18:e) börjar jag skolan,
det känns så roligt att börja plugga igen.. (
jag älskar skolan)

Tänkte bjussa på en bild på hur Madde & Jag har förändrats sedan vi träffades,
hon har nog förändrats mest, jag satt och kolla på bilder och de såg lite kul ut..

 

Hittade ingen superbra bild på oss, så det gick bli en från nyår!
de som inte förändrats är att hon alltid står på min vänstra sida och jag på hennes högra..
haha..

Ska duscha nu innan mammsen kommer hem!
All kärlek till er, SANDRA


Kommentarer
Postat av: madelen

Hahahahahahaha, vad gullig du är! haha, snacka om att jag har blivit vit i skallen:P

2010-01-12 @ 14:02:17
URL: http://madelenlundin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0