18 Januari Kursstart

Idag var det min första dag i skolan!
Allt började med kaos såklart när det handlar om mig..
Eftersom jag inte hittade skolan (jag är sååå bra)

tack tack tack till syrran som guidade mig liksom.. annars hade jag inte hittat!
Nervös och varm kommer jag dit, men kopplar av rätt fort, kändes bra så fort jag tog första steget in där i T-huset, det kändes kul att börja skolan!

Det såg ut som många hade kommit dit två och två, hur de lyckades med de vet jag inte.
Jag kände iallafall inte en kotte.
Började iallafall prata med en snäll tjej, så vi blev kompisar under dagen som var..
skönt att inte behöva sitta själv, men jag börjar ju babbla eftersom jag inte är den blyga...
Jo ibland är jag faktiskt blyg..

Sälen resan ser inte ut att bli av för min del längre.. jätteledsen över det!
Men då har jag min VFU (verksamhetsförlagd utbildning) vilket motsvarar praktik på ett ungefär,
känns superkul att komma ut så fort i arbetslivet!


Imorgon är det första seminariet, REDAN (!)
så jag ska faktiskt plugga nu eftersom man redan fått läxa..

Skriver mer om skolan imorgon, så ska ni få höra mer!
Jag hoppas verkligen att de kommer gå bra.. de känns kul att utbilda sig!

WISH ME LUCK, Kram SANDRA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0