sad eye

Helt otroligt så gick tågen precis som de skulle imorse!
Dock kom jag till tunnelbanan då hundratals människor skulle tränga sig in i samma vagn,
HERREGUD DET KOMMER ETT TILL 1 MINUT BAKOM!

Svenskar tänker inte alltid... hur dum får man bli?
Väskor fastnar, armar fastnar -
I DÖRRARNA.
Har ni inte tänkt på att det är synd om de som kör vagnarna?
vilka puckon de får råka ut för .. planera istället för att fastna i dörrarna.


Skönt väder iaf, solen dök upp idag & man kände värmen på benen..
Är dock lite ledsen idag, då jag fick ett  tråkigt "besked" men än så länge finns det hopp.
Imorgon kanske jag skriker av lycka - vilket jag hoppas på.
Skulle säkert tillåme kunna gråta av glädje tror jag.


Nu ska jag hjälpa mamma laga mat.
STOR KRAM! de behöver jag nu iallafall..

/Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0