Ny vecka - nya tag!

Superhärlig helg!
I fredags blev det middag hos pojkvännens pappa, även med hans bror & flickvän!
Blev rätt sent, tror jag och hjärtat somna vid halv 3, 3 någon gång efter vi kommit hem..

I lördags spelade vi bowling (familj&släkt på 10 pers) också kul!
Efter de åkte vi och åt lite mat, sedan åkte jag & Linus till våra vänner,
och spela supermario såklart!!!!! haha..

På söndagen åkte vi till IKEA, köpte lite nya gardiner och så, lugn & skön helg..

Idag var jag i skolan 9-15, "jättelänge" för att vara på universitetet,
mycket skola den här veckan! jobbar dock hela helgen också :(
men pengar måste man ju ha!!

gymmet hälsade jag även på idag, & nu är jag riktigt trött..
så det blir att plugga lite och sova :)



KRAM! / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0