nu vet jag var pengarna tar vägen!

Jag har nyss kikat på vad jag har gjort med mina pengar sen lönen!
Så jag faktiskt har koll på min ekonomi - om man nu ska flytta hemifrån någongång i framtiden
Det var som jag trodde, kläder & mat! och bensin då..

Kände att det kan vara bra att veta hur många hundralappar man köper kläder för :)
Så jag slutar med mitt shoppingberoende, det är väl bra?



Suttit och skrivit en presentation om mig till förskolan där jag ska ha min VFU,
och lite sådär.. tog den här bilden med där..
Tror ni den blir bra? Har lite svårt att välja bild på sig själv liksom,
tycker jag ser olik ut på alla bilder...

huhm.. ne jag är trött och börjar känna mig sjuk..
så jag ska dra mig mot sängen nu faktiskt...


KRAM! SandrA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0