hatar plogbilar!

Halv 3 inatt va de igång, fyfan vilka jäkla ''**#"!!%&&/ !!!
Två stora monster, ena SKRAPADE bort snön längs hela busshållsplatsen och det andra stora monstret körde fram och tillbaka för att ploga upp snön för att sedan köra bort den.

Varför göra detta mitt i natten?!!
Det lät som det var en ruschelkana inne i mitt rum och ett barn gnuggade och sparkade på kanan, och ljudet var verkligen olidligt högt.

Ne usch vad jag är arg och trött, jäteduktigt att sköta sitt jobb.
Men allvarligt, väcka hela området?
Dra mig baklänges!!

Ska till skolan nu & sitta på en föreläsning,
får se om jag orkar hålla mig vaken...

 ska försöka vara såhär glad idag iaf!

Kram sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0