godnatt Sverige

Oj oj oj, hunnit klart med 2 punkter av 4 nu..
har slitit som ett djur sedan halv 2 ! (med middag & så imellan såklart)

Är grymt jäkla trött nu iallafall, så ska röra mig mot sängen,
ska bre en macka innan bara - pluggning tar på krafterna och hjärncellerna.

Jag verkligen hoppas att jag kommer göra bra ifrån mig,
förstå vad besviken man (jag) skulle bli om jag inte blev godkänd,
och att man ändå tycker att man gjort jättebra från sig?
Isådanafall tror inte jag att universitetet är något för mig, men jag hoppas så mycket!
De sa ju faktiskt att man ska skriva med enkelt språk - enkla ord.



Kul att pappa inte tycker jag ska köpa en garderob (utan spara mina pengar istället)
när jag verkligen behöver en garderob, allt de här + vinterkläder + sommarkläder + skor + väskor o.s.v. får inte plats! Jag har kläder under sängen, jackorna nere  källaren, sommarkläderna inmosade i garderoben, o-ordning i garderoben för att det inte går att stänga lådorna, byrålådor som man måste lyfta upp för att de är för tunga för att kunna stänga.

hmm.. pappa. Hur tänkte du nu?

Godnatt Sverige! / Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0