godmorgon!

och klockan har väl blivit 7 nu... hade tågen gått som de ska hade jag kunnat sova längre.
Men de vet man ju inte längre, ingen idé att chansa :)

Är trött idag.. och bara längtar tills jag är hemma från skolan igen!
Det är så himla tråkigt väder ute..

Kanske blir lite bilder på alla mina shoppade kläder också :)
tror dock kameran är hos älsklingen.

Lönen kom idag, & mitt sparkonto växer, känns bra att kunna investera åt sig själv.



Nu ska jag vakna lite ytterligare i duschen :)
Huvudvärken vill alltid finnas där på morgonen, why?
Tror de är för jag har svårt för att somna...

Lycka till med SL idag ni som åker, börjar bli bättre!
Kram, Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0