Det går bra nu

Jag har börjat med examinationen nu äntligen!! jippi.
Tog en tur i centrum innan för att ladda..
hittade svarta jeans äntigen på H&M!!! men 20% börjar inte gälla från och med den 11:e, men jag skulle ringa dit imorgon så skulle jag få hänga undan dem en extra dag :)

Fattig student kallas det.

Det känns faktiskt roligt att börja skriva igen, även fast jag bara lyckats skriva en bråkel av arbetet, men jag ska kämpa för att få ihop pusslet!
Dock är referenserna svåra tycker jag - suck.
Men vi skulle inte hänga upp oss på det sa vår lärare, så ja.. jag skriver så får vi se :)



Funderar på färgade linser, har inte det på en här bilden,
däremot har jag redigerat bilden så färgerna kommer fram mer..
men sablarns vad dyrt det är, måste köpa 2 par för att det bara går att välja en styrka,
jag tänker inte gå utan styrka direkt och inte se något..
Vem har samma styrka på båda ögonen liksom? Fåtal... !

Dags att plugga igen.
Kram, S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0