bowling i helgen

Skrivit klar 1/4 punkter nu! jag är stolt, det var ett år sedan man satt vid skolbänken,
ja.. nästan iallafall, man tappar det ganska fort.
Men det känns såååå bra!
resten av punkterna är däremot svårare.. haha.

Vill verkligen bli klar på fredag! för på lördag blir det bowling och massa skoj.
Vi är ett gäng som ska bowla, så det ska bli roligt :)
Imorgon bitti ska jag sova till 8-9 åtminstone.. är verkligen för trött i mina ögon.




Maddelutten & jag när vi bowlade förut,
tror faktiskt vi vann över killarna som tog en öl för mycket ;)

Sandra :)

Kommentarer
Postat av: maddelutten.

EN öl för mycket.. hmm kan du inte räkna? Mattias spelade gittar och sjöng (det var inte vackert) och Linus bokade typ 4a taxi bilar plus att du typ var tvungen att släpa honom hem.. HAHA älskar den kvällen. skit samma jag ser iaf ut som en kines på den där bilden. jag gillare!

2010-02-10 @ 15:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0