A nice saturday

Hej där ute! Dålig uppdatering från min sida, oh I know. Men Sandra har varit en mästare på att uppdatera, en stor applåd till henne :)

Igår kväll var jag och min B-friend på bio. Såg premiären av "Farsan", den var rolig men lite mer av en B-film. Om man dock vill skratta så ska man titta på den! Sedan bar det av hem till honom, vi gjorde pannkakor. Inte så lyckat måste jag erkänna, haha något gick väldigt fel! Men han var så söt att han inte sa något om de.

Idag blir det en hemmakväll, nog lika bra. Känner att det har varit så många negativa vibbar i mitt liv den här veckan att jag behöver vila ut mig och starta om på nytt på måndag. Så det blir film med min syster och har även lovat henne en av mina speciella kladdisar. Så nu ska jag gå mot köket och göra det.

Alla ♥ dag imorgon. Vad ska ni göra? För er singlar kan jag rekommendera att ta några tjejkompisar på en fika i stan och prata om hur dumma killarna är. Men för er med en partner, vad kommer ni hitta på?

Ha en bra lördag!


pic: weheartit.com

Är någon villig att eliminera snön från vårat land?

/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0