svullet ansikte

Alltså allvarligt, det hjälpte inte att bli 20.
Trots att jag är förbi tonårsåren så lyckades jag få den största, mest svullna finnen någonsin i hela mitt liv rakt på kinden, den innehåller så mycket vätska att jag håller på att dö. Jag känner mig som Piff&Puff, gigantisk kind, eller som att jag har tandvärk eller något. Känns som svullnaden går upp till ögat. Helt sjukt.

Nåja, ska snart och klippa mig och färga håret, skönt!
Den här månaden har jag gjort av med för mycket pengar, och vad är det för datum 8:e?
22 dagar kvar till lönen, - jag suger.

Hursomhelst ska ni få se mina fina skor jag köpte igår, tänkte börja använda gympadojor, så köpte ett par blommiga och ett par vanliga vita...



SÅ FINA! tur att jag hittade den sista 37:an....
Nåväl, måste borsta tänderna innan jag går till frisören :-)

Kram, S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0