snart helg!

Jag förstår inte att de kanske kommer snöa imorgon!?
Hoppas inte för jag har satt på mina sommardäck nu på bilen...

Mitt nya liv har börjat den här veckan :-) Bestämt mig för att gå ner ca 5 kg, och de ska jag se till att göra också! För den här gången är jag bestämd :)
Inte för att jag är överviktig eller så, men jag känner bäst själv när det blivit lite för mycket av det goda och inte mår lika bra som man brukar..
Så det blir diet & träning, ska gå 60 min varje dag...
Förutom 1 helg i månaden då jag jobbar 11-20:15 lördag&söndag... då är jag slut i skallen.

Men nu jäklar, jag ser fram emot resultatet, som kommer ta nå månad...
men jag har inte bråttom :) ska gå och ställa mig på vågen nu faktiskt, den funkade inte imorse..
och sen blir det en dusch!



KRAM, s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0