härligt

Dieten går bra, man blir en aning sugen på mat, godis och alltsammans..
På köpet blir det fel vecka, då jag också alltid blir sugen på choklad!!!
Men jag har klarat mig bra :-) Första veckan är nog jobbigast sen går det säkert toppen.

Mår redan mycket bättre!! Går varje dag minst 60 minuter, och det är underbart!
Särskilt i det här vädret :-)


Har mycket i skolan, nästa vecka har jag 48 h på mig att skriva min hemtenta,
sedan är den här kursen klar! Och så är det bara en kurs till sen är det, tro det eller ej:
SOMMARLOV! Haha, tänka sig att man kan få det... jag ska självfallet jobba, men ändå :)



Mycket fibrer i min mage just nu.. grynblandning med blåbär och linfrön & sesamfrön..


I helgen åker hela familjen (Älsklingen inräknad såklart) till farmor i Flen,
ska bli SÅ HIMLA SKÖNT! inte varit där på evigheter - jag saknar ju farmor!!!! världens bästa farmor.



Kram, S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0