1 april

Tror inte jag kommer lura någon idag, inte på humör för det i de här regniga vädret!
Och om nå kund kommer skoja med mig så kommer väl jag sitta där som en surkärring om mitt humör inte förändras väldigt raskt nu vilket jag hoppas på :-)

Jobba idag 10:30-19:30, väldans tråkigt, men jag har en underbar pojkvän som åker från Ösmo & hämtar mig så jag slipper ta tåget dit... där väntar en middag på mig som alla redan har ätit, (mamma, pappa, moster & hennes man) som är hemma hos pojkvännen..

Och imorgon är det långfredag= SHOPPING!!!! wiwiwiwi.
Och bara supermys med älsklingen, laga middag tillsammans, hyra film och bara mysa!
De längtar jag efter :) sen på lördagen ska båda vi upp & jobba.. men har söndagen ledig =)




Blev tyvärr inga blom-bilder.. jag är för trött.
Tog ju faktiskt mig & Marija i kragen igår och träna.. och de tog i kroppen.
Hm? otränad... jaaaaaaaaaaaa.


GLAD PÅSK!
KRAM, S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0