vuxenlivet... frågetecken

Jag tycker det är superskönt att ha gått ut gymnasiet och älskar att ha sandra-dagar, då jag har friheten att göra precis vad jag vill.
Men sen finns det sandra-dagar där jag hatar att inte veta vad jag vill bli,
vad jag ska plugga till.
Sitter som en dåre och försöker komma på något jag vill söka till..
hittar flera saker, men hur f a a a a n är man säker på att man verkligen vill gå den linjen?

Jag har hittat flera kurser jag skulle kunna tänka mig att gå,
på Bosöns idrottshögskola...
Jag kom ju in där på hälsopedagogik i 3 år, men jag tveka och tacka nej..
Hittat mer intressanta kurser de finns där nu, så jag ska försöka ta mig i kragen och väga för och nackdelar med allting, man måste ju ha koll på om de finns jobb i framtiden också.

jag vill och jag ska få en jäkligt kul utbildning som jag vill få!
därmed basta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0