Tisdag

Urk dag, en otrolig urk dag. Känns som om jag endast legat och degat, har dock nästan gjort det fast med böckerna upptrycka i näsan och pluggat, pluggat, pluggat och ja juste, Pluggat.

Så nu sitter jag här och väntar på mammsen att komma hem, stackarn har jobbat hela dagen tror hon behöver lite uppmuntran så jag har varit duktig och bakat henne en kladdkaka, snabbt och enkelt (tänk på att jag pluggat hela dagen) men otroligt gott. Så nu ska jag sätta på kaffe och göra det lite mysigt, älskar att mysa när det är sådant här väder, alldeles dystert men otroligt mysigt.

Juste, har letat som en galning presenter till min pojkvän, but I am clueless .. snälla hjälp mig! Brist på fantasi på den här fronten, usch typsikt.
Skriver senare

In&out / M


oleeeeeeee :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0