Sjunde Himlen & plugg

Hallå där ute :)
Härlig dag, fint väder men det hjälper dock inte mig. Idag gäller endast pluggning till max, kanske en promenad senare, men det tvivlar jag på.

Sitter och tittar på "Sjunde Himlen" nu och det bringar fram riktig nostalgi känsla. När jag var mindre satt jag och tittade på det ofta efter skolan, och nu sitter jag och tittar igen. Känns skönt. Önskar ibland att jag kunde vrida tillbaka tiden och vara sådär liten igen och slippa oroa mig för saker och ting. Slippa tänka på tentan, slippa tänka på alla saker som ska göra osv. Men den turen har man inte, utan man sitter fast här och så får man ha det helt enkelt, men det är ändå inte så värst dåligt. Jag växer upp nu, blir en ny människa som senare i livet faktiskt ska ha småbarn som kommer sitta och titta på en serie som kommer vara populär för deras generation.

Men nu tillbaka till nutiden, ska faktiskt bara vänta på mamma som kommer på lunch nu sedan blir det att sätta igång och plugga. Tror jag ska dra mig mot biblioteket, men får se hur det blir med den saken.

Kan inte ta nya bilder för tillfället för min NYA mobil har gått sönder, kameran och musikspelare fungerar inte .. usch så himla tråkigt. Måste lämna in den.

Vad ska ni göra idag :) ?


vill så himla mycket tillbaka :)  - greece 09´

Love/ M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0