oboy vilken dunderstart!

Man får ju faktiskt försöka njuta av dagarna som man har ledigt nu när man inte har blivit helt vuxen än och inte jobbar heltid! Det blev en mysig frukost framför tv:n..
Sedan var det ju bara att upp & hoppa och gå ut!

Det blev en träning på 1,5 timma! Oj vad jag gick och sprang..
Sprang i trappor flera gånger om, i uppförsbackar, gick och gjorde utfall, sprang som en idiot då och då, och så blev det givetvis powerwalk. Tänkte att en varierad träning blir mer inspirerande!
Och det blev den, tycker jag. Folk glodde på mig som att de aldrig sett en människa träna förut.

Jag kanske ser rolig ut när jag går? För jag går verkligen i min egen värld med musik och hittar på massa historier i hjärnan som jag tycker är jätteroliga.
Idag gick jag runt i fantasin om vad jag ska göra med mitt liv, och jag har det rätt klart för mig vad jag vill och ska göra nu.. planering planering...

Jag ska utbilda mig till barnskötare på ett år nu, sedan skaffa extra jobb på dagis (?) medan jag pluggar i 2 år till förskolellärare, och under tiden ska jag även ta min träning på allvar!
Jag ska gymma flera gånger i veckan, och gå på spinning/aerobic regelbundet..
Och när jag sedan pluggat klart & skaffat jobb som förskolellärare ska jag utbilda mig till personligtränare samt spinning/aerobic instruktör!
Det är min framtid.. man måste plugga teori innan man blir instruktör dessutom,
och utbildningarna är inte gratis må jag säga! så jag har tid att spara pengar till dem iaf :)
För studielån vill jag absolut inte ta...

Åh.. för att de ska bli ett inlägg med lite bilder tänkte jag bjuda på nå smådetaljer från mitt rum :)

  

Ljusen & vasen kommer från Serholt
Min fönsterlampa sätter jag en stjärna på vid julen :)
Ljuset kommer från Leonardo, (Fått d av min fina vän Marija)
Klockan med M.M kommer från Eurostore..
inget märkvärdigt märke mer än att jag älskar henne på bild!


nu: Mot duschen! Kram, Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0