Ny dag nya tag

Hallåå där!

Kom precis hem. Har varit i skolan hela dagen och försov mig imorgon men med stressen och mina snabba ben hann jag i tid till bussen fastän jag vaknade en kvart innan min buss skulle åka. Det blev bara att dra på sig kläderna sätta upp håret och springa så snabbt som bara fötterna bär mig och andan orkar.

Nu sitter jag här, efter en hektiskt dag i skolan. Har så mycket under den här kursen så jag tror faktiskt att jag kommer bli smått galen. Sitter i vilket fall som helst nu med mina böcker uppe i näsan på mig och försöker hitta de olika lagarna i boken, men icke sa nicke. Så himla svåååårt.

Ska i alla fall fortsätta nu, och sen så behöver jag inte stressa har morgondagen på mig likaså. Dock ska jag till Arlanda imorgon, min ÄLSKADE farmor kommer hem! Äntligen!

Nu ska jag fortsätta plugga, skriver senare.

Puss & Hej :)

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0