ikea å bio!

Jag vet att min älskling gillar att vara på ikea...innerst inne i hans hjärta iaf :)
D
et blir alltså ikea lite senare idag, vi ska kika runt lite & dessutom handla en present till hans mor, som fyller år på måndag, men imorgon ska vi hem till honom på lite kalas.

Efteråt tänkte vi ta en bit mat innan bion vi ska se på heron city, The ugly truth.
Har inte jag världens underbaraste som ser på såna filmer med mig?



Jag tror den kommer vara komisk och bra!

Igår hade jag Linus & syrran en liten rolig kväll.. dom två är otroliga tillsammans alltså,
PIA = Pain in the ass.

Vi gick till centrum sedan för att smälta maten (?)
Älsklingen tycker om mig så mycket att han köpte skinnbyxorna till mig,
och ett jättesött pannband med två rosor!

som kompensation bjuder jag honom på bion :)



You are so beautiful, to me.....


Kommentarer
Postat av: Syrran

Nej nu du! Vi är inte PIA! Vi är bara störtskööööna! Du älskar när vi skämtar heeela tiden :D

2009-09-19 @ 17:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0