hallelulija vad jag är duktig

Mot nya höjder! Efter man har tränat känner man sig så nöjd med sig själv.
Kan man inte alltid få göra det?
Hur mycket det än snackas om i världen om hur kroppsfixerade små flickor än blir i att va smala, så känner jag att de ska man skita i!
Så länge man är nöjd med sig själv och älskar sin kropp tycker jag inte att man ska lägga sig i.
Sen finns det ju sådana som är påväg mot det sjukliga hållet,
när jag var som smalast och alla trodde att jag bantade och allt, så vägde jag ändå mellan 60-63 kg!!!
Och vet ni vad? det var förfan mina muskler som vägde!
Så hur smal man än är så behöver man inte vara sjuk för det..

Jag hittade iaf spolarvätskan på biltema tillslut :)
Den var längst bort i hela butiken, så typiskt! och ändå var jag tvungen att ringa pappa och fråga vilken han tyckte jag skulle köpa....


Dessutom har jag hunnit köpa en bok!
 Blonde av Joyce Carol Oates




Den har fått mycket bra kritik, och äntligen kom den till bokhandeln efter ha varit slut ett tag.
dock är det hela 750 sidor.. men det ska gå fort :)

sen har jag också hunnit gå i en timme och sprungit 3 km!!
åhh va skönt det känns efteråt.. sitter och mumsar i mig satsumas nu..

kram, Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0