Greys Anatomy

Finaaaaaaaaaly. Nu kickar vi igång nya avsnitten från Grey´s och ååh som jag längtat. Sitter här framför tv:n och längtar tills de ska börja!
Älskar den serien och ska ladda med lite onyttigheter tror jag :) man får faktiskt göra sådant när man är sjuk och mrs. röd har tittat förbi på en vecka. Usch har mått hemskt idag och därför har det blivit zero uppdatering. Har haft mensvärk hela dagen plus ont i mina lungor (?) och mådde bara allmänt ijuuck. Men jag orkade inte ligga i sängen längre, drog mig till badkaret och tog ett bad och nu känner jag mig i alla fall fräschare.

Nu ska jag gå och göra i ordning lite mysigt för mig och syrran om hon skulle vilja det. Imorgon är det skola och sen träffa min älskling lite, såhär sjuk får vi se hur det går, eller om jag kommer hem istället.

Ta hand om er & titta på Grey´s ikväll :)

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0