FULL FART FRAMÅT

mot framtiden..
jag har suttit och funderat nu i massa massa år.. i flera flera månader efter studenten,
om vad jag vill bli och göra..
jag har tänkt mycket på att ta utbildning till personligtränare/spinning/aerobic instruktör..
men eftersom jag är opererad & inte kan träna så mycket förutom kondition ett par månader till,
så slog tanken mig igår att möjligtvis bli förskolellärare (??)

Synd att jag inte gick barn&fritid då bara, men hittat en kurs nu man går i 40 v, alltså 1 år.
då blir man utbildad barnskötare, & redan då borde jag kunna få jobb,
& sedan går man på sthlms universitet och utbildar sig till förskolellärare i ca 2 el. 3 år.. 2 tror jag.

Hur låter det? sjuk- och hälsovårdsadministration har jag också tänkt på,
då kan man fortsätta utbilda sig och bli större hela tiden, den kursen börjar nästa höst.
men man kan ju inte utbilda sig till allt antar jag?
jag har ångest!




Nu ska jag duscha och göra iordning lite för att åka till biltema och köpa spolarvätska..
kommer gå runt som en dum blondin där inne innan jag hittar det.. åhh!!! pinsamt.
sen ska jag till ösmo till pojkvännen & åker inte hem förrän torsdag morgon!
så idag blir det ut att springa också, måste hålla formen =)

Kram, Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0