Broken

Min telefon är sönder .. ja verkligen sönder. Kameran är ur funktion, likaså musikspelaren och ringsignalerna funkar inte. Detta är en tragedi må jag säga. Men i vilket fall som helst är den nu inlämnad och snart är den förmodligen fräsch och i ett perfekt skicka att följa med på nya äventyr, haha, låter lite sinnessjukt men helt ärligt vad skulle vi vara utan telefoner?

Nu sitter jag i köket och har en craving efter kakor, kanske för att mrs. röd är på ingång, usch & blä. Tror dock jag ska göra mig själv en maffig sallad eller bara äta utav den som min syster har gjort till sig. Hm låter som en bättre idé..

Men ni läsare, har märkt att vi har några stycken vad sägs om att säga vad ni skulle vilja läsa om för något. För vi skriver ju framför allt för er skull!

love/M

Kommentarer
Postat av: miiiiimz

MOHAHAH !

nej nu ska ja va snäll (aa) NOOOOT !!

MOHAHAHAHA !!! ;)<3

2009-09-28 @ 23:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0