Besatt av DKNY

Måste visa mina fina väskor som jag har införskaffat mig :)
Jag har alltid velat ha en egen dkny-väska,
tvingade på syrran att köpa en förut, och smart som man är lånade jag den så mycket så hon blev förbannad, men vad ska man göra när man var en fattig student utan extrajobb?

Nu när man har extrajobb kan man unna sig lite saker, vilket jag har gjort :)

 



De är mina älsklingar, en stor & en liten!
ska aldrig göra mig av med dem!

De som står på shoppinglistan nu är:
1. Vinterjacka, brun canada goose eller, svart el. mörkblå boomerang.
2. Höstskor, helt vagabond-stövlar.
3. Skinnbyxor (?kanske?) lagt undan ett par på H&M tills imorgon, ej riktigt skinn såklart.


Kram, Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0