Beauty

Det här med skönhet, vare sig det handlar om manlig eller kvinnlig, har börjat beröra oss människor allt mer. För  varje dag som går tror jag komplexen växer till sig. Förr hade jag fördomar mot killar, för jag tänkte "helvete, de behöver inte oroa sig för sitt utseende..." men så är det inte alls. De är lika komplexa som vi tjejer.
Har fastnat på detta program på trean som visar hur männen ser på skönhet och på målet att uppnå den perfekta kroppen (som för oss tjejer) verkar för de vara avlägsen, fastän de inte har dåliga kroppar. Då får jag mig en funderare, om det är så att vi tjejer inte tänker så mycket på kroppen som killarna har, varför bryr vi oss så himla mycket om vår? Vi bantar, tränar, svälter oss och när inget av det där enligt oss funkar då göder vi oss med mat(?) Usch .. inget verkar funka för oss, men likaså gäller killarna tydligen. Detta visste jag dock inte, att de var lika komplexa som vi.
Let´s get the picture, there is nothing like the perfect body, or?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0