sunshine in the rain

Åh vad härligt att solen lyser! Det har ju regnat hela natten..
Dock blev min morgon förstörd pågrund av katten, åh.. ibland är han inte lika underbar.
Han ogillade sin nya kattsand som är mer för kaniner enligt mig än sand,
och ja.. han vägrade att sätta sin fot där. Resultatet blev inte kul i lägenheten.

Men nu blev jag mycket gladare när solen börja lysa :)
Ska bara ta det lite lugnt nu med kaffe, och äta kikärtssoppa sedan,
som förövrigt när riktigt god! (man tror inte de när man hör namnet)
Sen ska jag åka till älsklingen och tillbringa helgen där..
dock jobbar han, så jag får komma på nå annat kul!
Jag ska träna idag också när jag kommer dit, en intervall-träning hade jag tänkt.
Jag körde slut på Marijas ben igår, de va som spaghetti när vi gick hem, men hon ville så gärna att hennes ben ska bli så fasta och fina på nolltid, då får man slita för det haha! :)

  Tar kameran med mig i helgen iaf!
Idag blev det skinnbyxor & spetströja - supersnyggt.

Ha en toppendag! Kram, S

Kommentarer
Postat av: Sara

sv: Haha! Ja. Det är roligt hur lättlurad man är :)

2009-10-09 @ 13:21:20
URL: http://saraolofssonnilsson.blogg
Postat av: Syrran

Hahaha kul att du fick plocka bajs i lägenheten! HAHAHA!

2009-10-14 @ 21:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0