päls

Nu har jag gått och sprungit i en timme, + hunnit med duschen!
Och klockan är endast 2.. jag ska nog ta en promenad ner till bryggan strax :)
Tänkte vänta tills min kära kommer hem från jobbet och hälsa bara först,
han ska ändå iväg och träna när han kommer så då blir det bara mysigt att gå en liten höstpromenad ner till vattnet :) Hoppas bara jag inte plumsar i..

Idag har jag även tagit min nya höstjacka!! med päls... fejk såklart,
men åh vad jag älskar den från h&m... 799:-...totaly worth it!

 Spets och skinn....



Underbara höstjacka! och mina bruna stövlar kommer göra den ännu snyggare!


Höst är mysigt...
Kram, S

Kommentarer
Postat av: Anonym

kikar in..allt bra?

2009-10-09 @ 14:41:11
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Postat av: nicole

sv: ja precis :) håller helt med dig haha ja jag hade en brun utan sol som jag vart gul av frånbörjan men efter ett tag vart det riktigt snyggt och gyllenbrunt, gillar att du tänker lite på samma sätt som mig, ska vi lägga till varandra på bloglovin?



love

2009-10-09 @ 14:55:26
URL: http://nicolesjostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0